mercoledì 11 settembre 2024

Crealies : begin de dag met een lach

 



Goedemorgen,

Vandaag een kaart met de nieuwe dubbele kaartvorm uit de Cardzz serie.
Ik heb het crème karton van 250 g van Crealies gebruikt voor de basis en voor het tekstkader.


Op de kaart heb ik verschillende laagjes papier geplakt en daarna versierd met een mooie bloemenvaas
en mooie tekst "begin de dag met een lach". De tekststempel met een kaderstempel die ook een mooie passende stans heeft zoals je kunt zien.


Ik heb een passende kleur inkt gebruikt, net weer even een ander effect dan zwarte inkt.
De "vaas" is de honingpot stans. Eerst heb ik de twee buitenste stansjes vastgeplakt met Scotch Blue en daarna vier keer uitgestanst. Toen heb ik drie laagjes op elkaar geplakt op een laagje vellum en daar bovenop weer een randje.


De bloemen uit crêpepapier gestanst en met een prikpen een gaatje gemaakt en wat meeldraden erdoorheen getrokken. Daarna de bloemen laagje voor laagje samengesteld.
Ook de blaadjes zijn uit crêpepapier gestanst.
Hier nog even een overzicht van de Crealies producten die ik heb gebruikt.

Crealies stansen / dies : 


Crealies stamps / dies : 


Crealies Basis :







Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina.

3 commenti:

  1. Wouw, wat mooi! Ik vind de crepe papier bloemen heel tof en ok de kleuren combinatie! Fijne dag Anna 😀
    xx Gerie

    RispondiElimina
  2. die is leuk geworden, mooi gemaakt
    grtjs, martina

    RispondiElimina
  3. Wat prachtig met dat crepepapier! Supermooie bloemen!

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...