giovedì 29 agosto 2024

Crealies : wees lief voor jezelf



Goedemorgen,

Vandaag heb ik weer een nieuwe kaart voor jullie. Met een boodschap.
Wees lief voor jezelf, dit is een van de nieuwe tekststempels van Crealies.


En kijk een wat een leuke nieuwe dubbele kaartvorm, een dubbel ticket met vele mogelijkheden.
Er zitten verschillende laagjes bij. Als basis heb ik het Crealies crème karton/papier gebruikt.
Deze stans kan door een standaard A5 stansmachine, mocht je niet de lange platen hebben dan kan je het papier of karton met de stans samenplakken met tijdelijk plakband en hem in twee delen stansen.


Hier van boven gezien. Ook heb ik het Crealies kraft karton/papier gebruikt.
De lieveheersbeestjes heb ik gestanst uit zwart en rood karton met daaronder een 'maak van je stans een sticker'. Daarna heb ik de deeltjes op elkaar geplakt en wat glossy accents erop, zo lijken ze net "echt".


De passende kaderstansjes bij de stempels maken het mooi compleet.
Wees lief voor jezelf en elkaar natuurlijk!
Ik heb de volgende Crealies producten gebruikt:

Crealies stansen / dies :


Crealies stempels / dies :


Crealies basis:


 

 

 

 

 

Bedankt voor jullie bezoekje, tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina

2 commenti:

  1. Heel mooi hart onder de riem kaartje!

    RispondiElimina
  2. Mooie tekst, leuk met die lieveheersbeestjes erbij en het roze geruite DP!!

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...