lunedì 19 febbraio 2024

Crealies: a charming easel card

  


Goedemorgen,

Wat zijn er weer een leuke nieuwe "charms" stansjes bijgekomen.

Als basis heb ik een Cardzz Z-fold / easelcard gebruikt.
De " charms" als hangertje aan het nieuwe giftcardhoudertje.
Maar ook als versiering heb ik hier en daar de middenstukjes van de charms gebruikt.


Met een 'maak van mijn stansvorm een sticker' onder het zwarte papier heb ik de
middenstukjes en letters uitgestanst. En direct op kunnen plakken.


Wanneer je aan het hangertje trekt komt de giftcard of kaartje met tekst te voorschijn.

Op de achterkant heb ik het koordje vastgemaakt.

Als stop element voor de ezelkaart heb ik ook een halve charm gebruikt.

Deze kaart past in een standaard vierkante envelop.
Ik heb de volgende producten gebruikt:

Crealies stansen / dies:


Crealies basic:

 
 
 


Bedankt voor jullie bezoekje tot de volgende inspiratie post.

Groetjes Anna Blankina 

3 commenti:

  1. Een mooie kaart, mooi het aqua bij het zwart wit!

    RispondiElimina
  2. Haha, al gezien in het echie, is echt heel gaaf ook door de kleuren die zijn prachtig en mooie stansen allemaal gebruikt! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    RispondiElimina
  3. Wat ontzettend leuk, deze creatie en de kleuren en het papier dat je koos is heel mooi bij elkaar.

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...