mercoledì 31 gennaio 2024

Crealies : arch mini album with video tutorial

 



Goedemorgen,

Vandaag heb ik een videotutorial van mijn boog mini album gemaakt ter inspiratie.
Behoudens de dubbele boogkaart en frames is er nu ook een "gatefold" boogstans set bijgekomen.




Dit is de eerste pagina van het album, zodra je de tab met klittenband rondje en hangertjes openmaakt.
Tip: De klittenbandrondjes zijn zelfklevend maar ik doe er ook nog een nietje in om het nog steviger te maken. Een album gaat natuurlijk vaak open en dicht.
De 3D Varia bloem heb ik viermaal gestanst uit het design papier.
Als je de bloemen op het gestanste rillijntje dubbel vouwt dan kan je bloemen tegen elkaar aan lijmen.
Leuk ter decoratie van het midden waar ik die pagina's heb samen gevoegd.
In de video meer uitleg:
TBA


Hier heb ik een enkele bloem in het midden geplakt.


Een close up


Aan de achterzijde van het album heb ik twee pockets gemaakt.
Om dit album te maken heb ik de volgende producten gebruikt.

Crealies stansen / dies:

Crealies basis : 

 


 



 
bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende inspiratie post !
Groetjes Anna Blankina

4 commenti:

  1. Wat heb je weer een prachtig album gemaakt met de nieuwe Crealies arch stansen Anna en super duidelijk is je filmpje! Ook zie ik dat je het papier van Simple Stories erbij hebt gebruikt en wat past dit er mooi bij! Heel gaaf gedaan Anna en het was een feestje om naar je filmpje te kijken!
    xx Gerie

    RispondiElimina
  2. Hoi hoi! Wat ben je toch creatoef om dat zo allemaal te bedenken met die stansen. Heel mooi gedaan!

    RispondiElimina
  3. Wat een werk heb je er weer in gestoken, super gaaf dat je het album aan beide kanten kunt gebruiken!

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...