giovedì 7 dicembre 2023

Crealies : mixed media card in black, pinks and bronze

 


Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie mijn mixed media kaart zien.
Ik heb "gespeeld" met verschillende vormen en kleuren.
Het zwarte karton heb ik hier en daar bewerkt met brons kleurige gilding wax.
Geeft een leuke stoere look.
De bloem in het midden heb ik uit fuchsia kleurig foam gestanst
 en ook daar heb ik wat wax opgedaan. 
Hier van dichtbij. De deeltjes die uit de krullende ster kwamen heb ik ook in de bloem gebruikt.
Verder zeshoekjes, de achthoeken met en zonder stiksels, rechthoeken en vierkantjes in de film strip stans. Van alles wat het was net een soort puzzel alle laagjes te creeren. Weer eens wat anders.
Wat vinden jullie ervan? In de hoekjes nog wat kleur met Pigment Colorzz en water.
Verder heb ik nog lint en draad gebruikt en wat strass steentjes in passende kleur. 
Hieronder vermeld ik nog welke Crealies produkten ik heb gebruikt op mijn kaart.


Crealies stansen / dies : 


Crealies basis : 


Crealies mixed media : 










Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende inspiratie post,

groetjes Anna Blankina

 

6 commenti:

  1. geslaagd kaartje, mooie kleurencombo
    grtjs,martina

    RispondiElimina
  2. Hele mooie kaart met de brons accenten en prachtige laagjes! De kleuren combinatie is ook zo mooi!
    xx Gerie

    RispondiElimina
  3. Oh wat een prachtige kaart is het! Sjonge.... veel te zien en prachtige kleuren!

    RispondiElimina
  4. Wat een prachtige kleuren combinatie!!

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...