mercoledì 29 novembre 2023

Crealies: een sneeuwpop / a snowman home deco ASI

 



Buongiorno, goodmorning, Goedemorgen,

Oggi vi faccio vedere la mia creazione per la 3 sfida per il meeting Nazionale di ASI 
lo scorso 17-19 Novembre. Sono super contenta di aver vinto il secondo premio :). 

Vandaag laat ik jullie mijn "home deco" creatie zien die ik heb gemaakt 
voor een opdracht voor de nationale meeting van de Italiaanse scrappersvereniging ( ASI ).
Het thema is om een winter home deco te maken die kan hangen, met het kleurenpalet beige, blauw en bordeaux en vooral veel glitter . Nou daar houd ik wel van, dit is het resultaat geworden.


De meesten weten vast al dat ik graag experimenteer met de Crealies stansen en zodoende
heb ik hier twee maten "discoballen" ( Create a Box no. 20 en Create a Box Mini no. 20 ) gebruikt 
om de sneeuwpop en de hoed te maken. Het mondje is met de peerstans gemaakt.


De hoed is een halve discobal met daaronder een achthoekstans.
In het midden van de achthoek  heb ik een opening gestanst met een van de kleinere achthoeken
 zodat het hoedje beter op de sneeuwpop past. 
Ik heb ook nog wat halve sneeuwkristallen onder de hoed aangebracht.
De hoed is gedecoreerd met wat bloemen en sneeuwpasta.
Ook nog een sneeuwkristal en wat bling.


De sjaal is van design papier 
en de uiteinden zijn "vlaggetjes" gemaakt met de Crea-Nest-Lies XXL stansen.
Die heb ik iets gevouwen en met een heet lijmpistool vastgemaakt.


En wat vinden jullie ervan? Heb ik jullie op een idee gebracht? 
Onderaan de creatie hangen nog wat koordjes waar evt. wat foto's kunnen worden gehangen.
Hieronder heb ik vermeld welke Crealies producten ik heb gebruikt.

Ik heb met deze creaties de tweede plaats behaald tijdens de meeting , leuk hè. 

Crealies stansen / dies : 



 

 


Bedankt voor het bezoek, tot de volgende inspiratie post!
groetjes Anna Blankina

4 commenti:

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...