martedì 7 novembre 2023

Crealies : round gatefold card for a wedding

 

Goedemorgen,

Ohh wat is dit weer een super mooie en praktische stans set .
Met de Cardzz no. 594 kan je een mooie cirkel gatefold kaart maken.
Of een bladzijde in een album kan natuurlijk ook.
De gesloten vorm is een cirkel met de bij behorende laagjes,
de grootste laag heeft een gladde rand en de kleinere laag heeft een mooi stiksteek randje.
In het midden heb ik aan één kant een andere geschulpde cirkel geplakt met 
daarop een afbeelding van een bruidspaar.
Daaronder heb ik een mooi satijnen lint geplakt.
Ik heb de basis uit wit stempelkarton gestanst.
Aan de linker kant heb ik ter versteviging aan de binnenkant nog een geschulpde cirkel gestanst.
Hier tussen heb ik het lint bevestigd en zodra het lint open maakt komt er dit te voorschijn.
Ik heb ook besloten twee lieve nieuwe charms / labeltjes 
met de initialen van het bruidspaar te bevestigen aan de voorkant.
Aan de rechterkant één van de nieuwe tabs, als je ook die kant uitklapt zie je dit. 
Zie hier ook dat schattige envelopje van dichterbij, 
de basis heb ik uit kopieer papier gestanst 
en de laagjes uit hetzelfde papier wat ik voor de verdere kaart heb gebruikt.
Genoeg ruimte voor een prive tekst voor het bruidspaar 
 
Deze ronde kaart past in een gewone vierkant envelop van 14 x 14 cm .
Crealies stansen / dies :


Crealies Basis :










Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina

2 commenti:

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...