venerdì 24 novembre 2023

Crealies : een boogkaart met inlay en shaker

 



Goedemorgen,

Wat is er weer een mooie nieuwe dubbele kaartvorm stans bijgekomen!
Deze dubbele boogvorm is fantastisch. 
Er bestaan ook twee nieuwe inlay stansen die er precies in passen.


Nu had ik dit kerst design papier al een heel tijd liggen maar ik vond het zo zonde te knippen.
Het was wel perfect om deze dieptekaart te maken!
Behoudens de diepte heb ik er ook meteen een shaker van gemaakt.


Ik heb dubbelzijdig klevend foam van 2mm gebruikt om de inlay mee te stansen,
Mandy heeft daar een mooi filmpje van gemaakt hoe je dat makkelijk kan doen.
Voordat ik het frame heb geplaatst heb ik uit het dunne acetaat een boog gestanst,
voor die dicht te plakken heb ik wat pailletten in de vakjes gedaan.
 Niet te veel want ik wilde graag dat het papier zichtbaar bleef.
Toen het acetaat goed vast zat heb ik ook het frame geplakt.


Voor wat extra dimensie heb ik ook drie sterren met het stencil en wat decoglass pasta aangebracht.
Ik heb gewoon een sterretje van het stencil afgeplakt en de pasta met een spatel over het stencil heen gehaald. Na het drogen is het semi transparent met wat sparkle. Ook heb ik wat witte strasssteentjes op het acetaat geplakt. De tekst Buon Natale ( Fijne Kerst in het Italiaans ) heb ik met de plate and foil gemaakt en daarna gestanst met de banners van Mix & Match .
De kaart past in een gewone envelop zoals je op het fimpje kan zien.
Hier onder heb ik nog de producten vermeld die ik heb gebruikt voor deze kaart.

Crealies stansen / dies:
Cardzz no. 569 ( nieuw ) 
Cardzz no. 571 ( nieuw ) 
Mix & Match no. 17

Crealies Stencilzz & Maskzz:
Stencilzz & Maskzz no. 309

Crealies Foil, emboss & ink it:
Plate no. 3 H Buon Natale 

Crealies basis: 
hitte bestendige dunne acetaat sheet 
dubbelzijdig klevend foam 2mm 

 




Bedankt voor het bezoek en tot de volgende inspiratie post,
Hugs Blankina

3 commenti:

  1. Heel gaaf is je kaart Anna met de kerstboom en schudders!
    Fijn weekend en lieve groetjes!
    xx Gerie

    RispondiElimina
  2. Wat ontzettend leuk is dit! Ik houd van shakers en vakjes...

    RispondiElimina
  3. Wat een leuke kaart zo met die shakers erin!! Je foto's zijn ook altijd zo mooi sfeervol!

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...