venerdì 5 aprile 2019

Marianne Design challenge 222



Hallo,

Ik schrijf voor het gemaak deze post even in het Nederlands,
ik zocht inspiratie voor een kaartje voor een 50 jarig huwelijk.

Toen kwam ik deze mooie MD sketch tegen op het challengeblog ,
lekker mijn Marianne Design spulletjes uit de kast gehaald en dit is hem dan!



Nu is het altijd een beetje moeilijk een foto van een witte kaart te maken,
maar ik hoop dat jullie toch een goed idee kunnen krijgen.

De lelie is uit foam gestanst.
Nu moet ik deze kaart nog geven maar ik neem aan dat het jubilieum paar niet op internet kijkt :).
Wil toch een kansje wagen om wat nieuwe Md spulletjes te scoren.


Ik heb gebruikt:

Marianne Design :

craftable squares CR 1404
creatables leaves LR 0478
creatables water lelie LR 0406
number pins LR 0582
design folder hearts DF 3432
lace ribbon JU 0936
pon pon ribbon EL 8531

other :

nuvo crystal drops simply white
anelli timbro modascrap
embossingpowder hero arts
papermate Golden gelpen

Challenge:

Marianne Design - challenge 222 sketch

Hugs Blankina

10 commenti:

  1. Heel erg mooi geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze sketch challenge.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge blog

    RispondiElimina
  2. Een mooie kaart Anna. Gaaf die mooie foam bloem als blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    RispondiElimina
  3. Oh wat leuk dat je meedoet met deze Challenge Blankina! Je kaartje is prachtig!!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    RispondiElimina
  4. Prachtige kaart Blankina, toppie....

    groetjes Bea.

    RispondiElimina
  5. Schitterende kaart is het geworden Blankia!!
    Heel erg leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    RispondiElimina
  6. Wat een chique kaart, leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    RispondiElimina
  7. Mooi!!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    RispondiElimina
  8. Prachtig, zo mooi gecombineerd met goud voor het gouden bruidspaar!
    Fijne dag vandaag,
    Colinda

    RispondiElimina
  9. Annemiek wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...