martedì 21 maggio 2024

Crealies : bedank kaartjes na overlijden met anemoon

  



Goedemorgen,

Vandaag een speciaal bedankkaartje dat ik heb gemaakt naar aanleiding van
het overlijden van mijn moeder.

Het kleine kaartje met foto kan je er uithalen
en kan je bewaren waar je wilt.


De prachtige anemoon silhouette heb ik uit wit karton
(met daar achter een 'maak van je stansvorm een sticker' vel ) gestanst.
De interne gedeeltes van de anemoon heb ik bewaard, die kan ik nog weer gebruiken.


Ik heb heel wat kaartjes gemaakt, aan de binnenkant heb ik een geprinte tekst toegevoegd.


Elegant en eenvoudig net zoals mijn moeder altijd is geweest. 

Crealies stansen / dies: 

Crealies basis:

  
 


Bedankt voor het bezoek en tot de volgende inspiratie post.

Groetjes Anna Blankina 

2 commenti:

  1. Wat een mooi idee! Dat zullen de ontvangers een heel mooi aandenken vinden. Die handjes vind ik gewoon ontroerend.

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...