venerdì 23 febbraio 2024

Crealies: interactive condoleance card

  

Goedemorgen,

Helaas hebben we ook weleens condoleance kaarten nodig.
Een mooie kaart wordt gewaardeerd en is een blijvende herinnering.

Ik heb deze mooie interactieve kaart gemaakt met de Cardzz "Z-fold"  stans set voor het overlijden van een goede (plotseling te jonge overleden ) vriend.

Verder heb ik de kaart een beetje versierd met wat wolkjes en de regenboog. 
Een wolkje aan de voorkant, een wolkje aan de zijkant die ik gedeeltelijk heb vastgelijmd.
Achter dit wolkje kan het gedeelte met de regenboog worden gestoken.

Er zit ook een pocket in, daarin kan een briefje met een passende tekst.

Deze speciale rouwkaart past in een gewone envelop.

Hieronder vermeld ik nog even wat ik heb gebruikt.

Crealies stansen / dies:

   
 

Groetjes Anna Blankina 

3 commenti:

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...