venerdì 15 dicembre 2023

Crealies : a "charming" mini album with video tutorial

 



Buongiorno, goodmorning , Goedemorgen,

Ho creato un mini album con i " charm / ciondoli "per favore andate a vedere il video tutorial .

I have made this mini album with " charms" please have a look at my video tutorial for all details.

Ik heb weer eens een mini album gemaakt en als basis heb ik een paar Cardzz stansen gebruikt.
Als versiering en tevens om de pagina's vast te houden heb ik de X-tra "charms/hangers" gestanst.
De kaft heeft een venster om meteen één van de charms te laten zien . De charm / hanger heb ik uit blauw papier en gouden mirror cardstock gestanst en ik heb blauw glitterfoam gebruikt voor het binnenste gedeelte. Zijn het geen juweeltjes? De hangers heb ik aan paperclips gehangen.

In de video laat ik stap voor stap zien hoe ik dit album en alle pagina's heb gemaakt.



Dit zijn de binnenste pagina's, op het zwarte gedeelte zal ik teksten toevoegen die bij de foto's horen. 

Ook de schattige envelopjes heb ik met een brad aan de pagina bevestigd, op deze manier kunnen ze draaien en kan je ook een grote foto plakken. In de envelopjes op het vierkantje is plaats voor een kleine foto of tekst.

Hier heb ik alle paperclips met hangers weggehaald en alle pagina's open gevouwen.
Er is veel ruimte voor foto's zoals jullie kunnen zien. Ik heb verschillende zwartwit printjes design papier afgewisseld. Als basis heb ik het zwarte karton gebruikt.
Het blauwe papier is behangpapier, ideaal om albums mee te bekleden.
Ook de rug van het album is versierd. Hiervoor heb ik een aantal achthoeken gestanst
met de Crea-Nest-Lies XXL en nog wat hangers.
Van designpapier heb ik ook wat strookjes met de 'mini album bindings systeem' stansen gestanst.
Op de voor- en achterkant heb ik halve achthoeken ter versiering geplakt.
Het album wordt dicht gehouden met een elastiek.


Hier nog een close up van een aantal "charms" hangers.

Crealies stansen / dies:  


Crealies basis:





 

 

 


Ik hoop weer wat inspiratie te hebben gegeven,
tot de volgende inspiratie post.
groetjes Anna Blankina

3 commenti:

  1. Een prachtig album en wat een mooie blauwe kleur heeft het glans en glitter papier!

    RispondiElimina
  2. Wouw, wouw, wouw wat heb jij uitgepakt met dit album, super gedaan en een hele toffe creatie! Dat wordt flink foto's maken met de feestdagen om er een mooi persoonlijk album van maken Anna! fijn weekend,
    xx Gerie

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...