mercoledì 4 ottobre 2023

Crealies : 3d kerst klok die plat verzonden kan worden

 



Buongiorno, goodmorning, Goedemorgen,

Oggi vi faccio vedere come si può usare il campanello 3 d di Crealies 
su un biglietto che può essere spedito in una busta normale .

Today I will show how you can make a card with the 3d clock from Crealies 
that can be send flat in a normal envelope.

Vandaag laat ik een trucje zien hoe de gave 3d kerstklok op de voorkant van een kaart kan worden gebruikt en toch plat verzonden kan worden. Ik had nog wat leuke kerstpapiertjes liggen, 
ik heb de 3d kerstklok van drie soorten dubbelzijdig design papier gemaakt. 
Zo'n leuk effect door de verschillende kleurtjes nietwaar?

(er is een uitleg filmpje van Mandy op YouTube hoe je deze Varia 3D stansen in elkaar kan zetten). 

Hier kan je zien dat de ronde kaart met 3D kerstklok
in een gewone envelop plat kan worden verzonden.
Het trucje is om twee velcro rondjes te gebruiken. De ontvanger van de kaart kan de klok openvouwen en op het velcro dotje drukken zodat de kerstklok open blijft op de kaart.

Handig toch?

De dubbele ronde kaart kan mooi aan een koordje worden gehangen .

Crealies stansen / dies :


Crealies basis :





Hugs Blankina

5 commenti:

  1. Dit is weer heel erg leuk en handig om zo plat te versturen en weer iets geleerd velcro rondjes, ik noem het altijd klitteband rondjes, hihi Hele mooie ronde kaart/ hanger Anna! 👋👋🤗
    xx Gerie

    RispondiElimina
  2. Superleuk gedaan. Die klokken hingen volgens mij in mijn kinderjaren bij iedereen thuis met kerst...

    RispondiElimina
  3. Kijk dan toch wat een leukerd.
    Dank je voor de handige tip om het kaartje "plat" te kunnen versturen.
    Ik heb vorig jaar nog van deze kerstklokken gekocht, om in de kerstboom te hangen.

    -xies- Renate.

    RispondiElimina
  4. oh, wat een leuk idee om hem zo op je kaart te gebruiken!

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...