venerdì 25 agosto 2023

Gast designer bij Kleuren met potloden reminder challenge met ching-chou kuik digi


 Salve, hi, hallo,


Oggi vi faccio vedere il mio card come ospite dalla sfida colorare con le matite 

Today I am showing you my card as guest designer at colouring with pencils 

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien als gast designer bij 

kleuren met potloden

De mooie digi is van Ching-Chou Kuik. 

The fading Rose in grey scale 

Deze prachtige digi is in grijs tinten dus de schaduwen zijn al zichtbaar , heel handig.

Ik heb met mijn Faber Castel black edition kleurpotloden gekleurd

 en voor de huidskleur met wat Faber Castel Polychromos kleurpotloden.

 Het frame is gemaakt met wat stansjes van Crealies.


Hugs Blankina

5 commenti:

  1. Wowwww, wat heb je er een mooie kaart van gemaakt. Prachtig ingekleurd deze mooie digi. Dank je dat je Gast Designer wilde zijn bij Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    RispondiElimina
  2. Wouw het is net een schilderijtje en ook met potloden kun je prachtig inkleuren! Het is nog hot, hot, hot bij jullie hè! Hier komt de regen met bakken naar beneden, dus word een binnen dagje denk ik en even aan de freubel vanmiddag. Eerst even de boodschapjes halen want Joke komt morgen eten. Fijn weekend Anna
    xx Gerie

    RispondiElimina
  3. Zo, die heb je echt geweldig ingekleurd!!!

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...