martedì 27 giugno 2023

Crealies : a sweet box "voor oma"

 


Goedemorgen,

Vandaag heb ik een "zoet" koffertje ( kado doosje met snoepjes) voor oma.

De bijtjes zijn speciaal net zoals oma, 
ik heb de bijen twee maal gestanst een maal uit zwart karton en eenmaal uit roze papier. 
De vleugels zijn van vellum waarop ik glitter heb aangebracht.

Op de zwarte bijen heb ik een geel onderlijfje geplakt en daar boven op heb ik de geknipte roze bijen geplakt. De roze bijen had ik zo geknipt dat er alleen vleugels en het onderlijfje overbleven.
Het koffertje is verder nog versierd met de honing graat en de druipende "honing".
Hier zie je de bij van dichtbij. Hij zit boven op de linten strikjes.
Op de bij heb ik ook nog een strass steentje geplakt.
De ogen van de bijen zijn gemaakt met wat jewel drops van Nuvo.
Op de achterkant de tekst voor oma en wat hartjes.
Het doosje plak ik niet vast zodat oma er makkelijk de snoepjes uit kan pakken .
Natuurlijk kan je deze koffertjes op zoveel manieren gebruiken
 maar wie weet heb ik je op een ideetje gebracht.
Crealies stansen / dies :







Bedankt voor het bezoekje tot de volgende inspiratie post,

groetjes Anna Blankina



 

3 commenti:

  1. Een geweldig mooie zomerse koffer voor Oma, ik denk dat ik je kan feliciteren en wat zal ze hier van genieten Anna het ziet er prachtig uit! Fijne verjaardag,
    xx Gerie

    RispondiElimina
  2. Oh wauw zeg, wat mooi gemaakt voor Oma! Dat is een sieraad in haar kamer! Zo leuk en mooi gemaakt!

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...