lunedì 5 giugno 2023

Crealies : baby box met foto banner & video



Goedemorgen,

Er is weer een nieuwe maat Create a Box no. 18 bij gekomen.
Er zijn dus nu drie versies: van klein tot groot. 
Dit doosje meet eenmaal gevouwen een vierkant van 8 cm met een hoogte van 2 cm.

Omdat dit doosje opgesplitst is kan hij gewoon door een A5 stansmachine.
Vandaag laat ik zien dat het niet alleen een adventsdoosje is. 
Er zijn heel veel mogelijkheden met deze maat.


Op drie zijkanten heb ik de nieuwe Texto Negativo tekst "een baby" geplakt.
Aan de voorkant het schattige zuigflesje die ik heb versierd met wat tule en een strikje met hartje.
Het zijn vaak de kleine details die het net even anders maken hè.

In het doosje heb ik een soort harmonica/banner gemaakt om foto's op te plakken.
In de video laat ik zien hoe ik dit doosje met de fotobanner heb gemaakt.



Aan een kant kunnen er foto's op, aan de achterkant heb ik ze genummerd 
en ruimte gelaten voor wat tekst. De cijfers zitten ook bij de Create a Box set.

Niet te veel op de vierkantjes plakken anders past het niet meer in het doosje. Een ander optie is een kortere banner te maken uiteraard.

 Alle vierkantjes worden aan elkaar gehouden door het tule lint. 
Met de X-tra filmstrip heb ik de filmstriprandjes gemaakt. Ook de rechthoekjes uit het midden heb ik gebruikt voor de tekstruimte. Ik heb de nummers voor de maanden gemaakt (voor de baby foto's).
Een leuk presentje om te geven bij een geboorte. Op de achterkant van het doosje kan je leuk een persoonlijke tekst schrijven aan de ouders en de baby.
Hier nog de informatie welke producten ik heb gebruikt.

Crealies stansen / dies:
Create a Box L no. 18 ( nieuw )
Crea-Nest-Lies XXL no. 155 ( nieuw )
Texto Negativo NL03H ( nieuw )
Uno no. 58
X-tra no. 54

Crealies basis :





Bedankt voor jullie bezoek .
Tot de volgende inspiratie post,

groetjes Anna Blankina




1 commento:

  1. Prachtig Anna, weer bomvol mooie details en schattig kadootje zo!!!
    Fijne dag verder,
    xx Gerie

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...