venerdì 24 febbraio 2023

Crealies: Create a box no. 24 met bling

 


Goedemorgen, Buongiorno, goodmorning, 

Oggi faccio vedere la mia scatola creata con la nuova fustella Create a box no.24  di Crealies.

Today I am showing my box made with the new Create a box die no. 24 from Crealies.

Vandaag heb ik een chic doosje met bling gemaakt.
Ik heb de nieuwe Create a box no. 24 gebruikt, 
weer een super leuk modelletje.
Ik heb spiegelkarton en ribbel karton in het zilver gekozen,
om het wit/creme karton te versieren. 
De ribbels van het ribbel karton heb ik horizontaal en vertikaal afgewisseld
 voor een leuk effect.
Dit doosje is perfect voor een feestelijke gebeurtenis zoals een bruiloft bijvoorbeeld.
Een mooie Varia vlinder op de voorkant, 
ik heb onder glitterfoam maak van je stansvorm een sticker vel gedaan en daarna gestanst. 
De onderkant van de vlinder heb ik uit zilver organza gestanst. 
Op de organza heb ik het glitterfoam geplakt. 
Het lijfje van de vlinder heb ik uit hetzelfde karton als het doosje gestanst.
Verder nog een organza strikje en een super grote strass steen in het midden.
Aan het zilveren lintje heb ik aan de uiteinden twee grote strass stenen 
aan elkaar geplakt aan weerszijden van het lint. 
Zo kan het lintje niet uit het doosje glippen waarneer je hem openmaakt.
Is hij niet elegant?
Dit is de gewone versie van de Create a box no. 24
er bestaat ook een kleinere "mini" versie.
The whole new collection of March can be found here 
Ik heb deze Crealies produkten gebruikt.

Crealies stansen / dies :


Crealies basis : 



challenge
 Crafty Catz - anything goes

little red wagon - die cuts 

I was featured with my project :) 



Hugs Blankina



 

4 commenti:

  1. Simply gorgeous project and that butterfly is stunning, love it..
    Thank you so much for joining in with our challenge at Little Red Wagon, hope you will play again..
    Luv CHRISSYxx

    RispondiElimina
  2. Heel gaaf doosje errug leuk met de ribbel karton en wat heb je weer een prachtig vlindertje gemaakt! Fijn weekend Anna 🤗

    RispondiElimina
  3. stunning work thanks for sharing at Crafty Catz

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...