lunedì 23 maggio 2022

Crealies blog hop ATC sun and sea

  


Hallo, hi, salve, 

Crealies viert haar juni release met een blog hop. 



Vandaag laat ik jullie mijn ATC kaartjes  ( artist trading cards ..een soort visite kaartjes om uit te wisselen met andere creativelingen ) zien gemaakt met de super gave nieuwe stansjes.

Aangezien ik niet kon kiezen heb ik van ieder ATC stansje een setje gemaakt.

Met de filmstrip heb ik een echt zomers kaartje gemaakt. In het filmpje laat ik het pas voor pas zien 

Ik heb ook een setje ATC gemaakt met het schulprandje. Ik heb dezelfde zon en golfjes Stans gebruikt maar dit keer weer een andere look gecreëerd.
En ja hoor ik was zo lekker bezig, hier een lekker roze setje met de ATC stansjes met een stiksteek je. Ook weer een zonnetje en met golfjes. Ik heb ook wat washi tape, vellum en paillettes gebruikt.


Leuk hè zoveel verschillende stijlen met de stansjes.Uiteraard kan je de ATC stansjes ook gebruiken op je kaarten, fotoalbums , pagina's ..nou ja met van alles dus .

Video TBA


Crealies stansen / dies :

X-tra no. 54 ( nieuw )
X-tra no. 52 ( nieuw )
X-tra no. 53 ( nieuw )
Varia no. 01 ( nieuw )
On the edge no. 60 ( nieuw )








Bedankt voor jullie bezoekje , 
Groetjes Anna 

2 commenti:

  1. Wat een leuke serie zomerse ATC kaartjes
    Groetjes, Els.

    RispondiElimina
  2. Wat een leuke kaartjes zijn het ! Heel mooie stansen ook.

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...