mercoledì 11 maggio 2022

Crealies birdhouse slidercard


Ciao hallo hello 
 
Oggi ho un nuovo progetto Crealies ..
Un slidercard con il bellissimo casetta dei uccellini.

Today I have a new project for Crealies 
I have made a birdhouse slidercard.

Vandaag heb ik weer een nieuwe creatie voor Crealies..ik heb een schuifkaart gemaakt met het schattige vogelhuisje.

Vandaag laat ik jullie en lief kaartje zien met het mooie vogelhuisje. En het heeft ook nog een leuke verrassing zodra je aan de tag trekt.


Er vliegt ook nog een vogeltje in de wolken ..
In het filmpje kan je pas voor pas zien hoe ik deze kaart heb gemaakt 

Een staand vogeltje..ik heb de randjes van het  lichtbruine papier iets bewerkt 
met wat inkt.

Voor de video even hier kijken
For the step by step video please check this link below 



Een vliegend vogeltje ik heb twee vleugeltjes en twee staartjes gebruikt en de pootjes kort op het lichaam geplakt.


Ook de achterkant is versierd. Met het dakje van het vogelhuisje e de mooie nummers Stans in de vierkantjes.

Hier is ruimte om de kaart te schrijven.


In de tag heb ik een gaatje gemaakt zodat de kaart aan een haakje kan worden opgehangen.

Crealies stansen / dies:
Partzz no.53 (nieuw)

Bedankt voor het bezoekje ,
Anna Blankina 

Cardzz stansen no. 501, Vogelhuisje Cardzz stansen no. 306, enkele schuifkaart/dubbele schuifkaart/magische schuifkaart en meer Partzz stansen no. 53, Twee vogels  Big Labelzz & Tagzz stansen no. 20, met stiksteeklijn Cijfers stansset no. 6, in vierkantjes On the Edge stans no. 58, Wolken gebogen 14,5 cm

Nessun commento:

Posta un commento

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...