giovedì 28 aprile 2022

Crealies estafette nieuwe collectie dag 8

 


Gisteren liet Mandy zien wat zij heeft gemaakt met de nieuwe producten van Crealies.

Ik mag deze blog estafette afsluiten met mijn kaart met de On the move no 13.

Het is weer een super gave interactive kaart vorm. Makkelijk te maken aangezien alle stansen de perfecte maten hebben om de laagjes aan te brengen.


Op het trapjes gedeelte passen de nieuwe Alfies alfabet standjes precies. Ik heb een bedank kaartje gemaakt dus the letters thank you gebruikt.


Als de kaart word op te vouwen ziet hij er zo uit. Ik heb ook de nieuwe blaadjes en bloemen gebruikt. Onder de bloem een net lintje en ik het hartje van de bloem  een jewelz. (strass steentje).


Hier zie je kaart met de stansen die ik heb gebruikt.


Opgevouwen past hij mooi in een gewone C 6 envelop.

Voor een pas voor pas filmpje kijk op het Crealies blog 

https://crealies.blogspot.com/2022/04/crealies-blogestafette-dag-8-blogrelay.html?m=1



Crealies stansen / dies:
Uno no 65 (new)



1 commento:

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...