mercoledì 8 settembre 2021

Dt Crealies inspiratie nieuwe producten dag ATC mixed media blues set


Hallo allemaal,

Het is mijn beurt jullie te inspireren met de nieuwe produkten.

Vandaag heb ik een set ATC kaartjes gemaakt met de nieuwe 

Xtra no. 48. Deze set bestaat uit twee kaartjes met een stippen randje.


Ik ben begonnen de kleine maat vier keer uit water kleur papier te stansen.

Een tip : plak de kaartjes vast met tijdelijk plakband op een water vaste ondergrond,

dat werkt prima de kaartjes kunnen worden bewerkt zonder dat ze verschuiven.


Met een spuit flesje heb ik wat water op het waterkleur papier gesprayed.

Daarna heb ik turquoise pigment colorzz poeder laten vallen op het natte papier.

Hierna spray ik het nog natter en laat het dan opdrogen 

( eventueel kan je daar ook een normale phon voor gebruiken ) 


Op het droge papier leg ik het nieuwe stippen stencilzz en breng ik met een spatel wat 

stencil pasta aan . Niet het hele patroon maar gewoon wat stippen  .


Ook dit stencil pasta laagje moet drogen.

Zodra de pasta droog is zie je de stippen en nu breng ik ook nog wat parelmoer wit zilver pigment colorzz poeder en zwart pigment colorzz poeder aan en spray het nat.

Eenmaal droog neem ik het andere stencilzz met de diamanten ruiten 

en met donker blauwe inkt blend ik een gedeelte van het patroon op de kaartjes.

Met een andere kleur blauw groene inkt nog wat extra ruitjes.


Later met een glitterpen breng ik wat streepjes aan op de ruitjes.


Nu stans ik ook nog wat chevron ( zig zag ) reepjes uit donker blauw karton 

en turquoise glitter karton  en wat poinsettia bloementjes uit turquoise papier .


Ook gebruik ik wat strass steentje voor extra bling.


Nu stans ik vier maal de grootse vorm kaartjes uit een ander tint blauw karton 

en plak ik de kleinere kaartjes op deze ondergrond .


Mijn ATC ( Artist Trading Cards ) kaartjes zijn klaar ,

op de achterkant heb ik nog mijn gegevens gezet. 

Deze serie heb ik Mixed Media Blues genoemd. 


Op de korte video kan je zien stap voor stap hoe de kaartjes tot stand zijn gekomen.

SEE VIDEO CREALIES BLOG

ZIE VIDEO CREALIES BLOG 

VEDI VIDEO BLOG CREALIES

Crealies Stansen/Dies:

X-tra no. 48

Set of 3 no. 64

Mix & Match 16


Crealies Stencilzz & Maskzz:

Stencilzz & Maskzz no. 311

Stencilzz & Maskzz no. 314


Mixed Media:

Pigment colorzz no. 18

Pigment Colorzz no. 30 

Pigment Colorzz no. 51

Stencil paste wit

Watercolor/Mixed Media paper 200 gr


 



 




Tot de volgende keer en bedankt voor het bezoek. 

Anna 



3 commenti:

  1. Wat zijn ze leuk en je hebt een hoop producten gebruikt! Er zitten een hoop mooie nieuwe artikelen bij deze release.
    Een fijne dag,
    Colinda

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ja he. Ik was zo lekker bezig aan het kliederen 😁. Ga jij naar de art specially op zaterdag 18 september in Nijkerk? Ga daar heen ben in nl.

      Elimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...