mercoledì 18 settembre 2019

Interactive card TGF


Hallo,

Even snel in het Nederlands..heb zoveel te doen...
Ik had mijn afgelopen vakantie in NL wat stansjes gekocht bij Cloud9craft,
super snelle levering en ook zo leuk ingepakt.



Dit is mijn eerste kaart met zowel de up and down stans van MFT 
als de flippercard stans van Lawn fawn.

Op deze kaart heb ik ook mijn nieuwe stiksteekjes stans van card deco essentials uit 
de Voordeel boekenwinkel gebruikt
en mijn gave cheeky girlie girl stempels van The Greeting Farm.



hier is hij dan...


van dichtbij


en een klein filmpje om te laten zien dat de hartjes op en neer gaan..

Met deze kaart doe ik graag mee aan de challenge van Knutsels en Kadootjes,
gebruik een stans met stiksteekjes..


Ik heb twee stiksteekjes stansjes gebruikt :) .

Copic: 

tba
molotow red pen : lips
molotow white pen : white dots 

paper : Marianne Design

Hugs Blankina

2 commenti:

  1. Een mooie kaart met een mooi ingekleurd afdrukje en wat geven die "dansende hartjes" een leuk effect. Heel gaaf..
    Lieve groetjes Miranda

    RispondiElimina
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Blankina, de afbeelding is zo mooi ingekleurd. En wat gaaf dat de hartjes mee bewegen. Bedankt voor het mee doen bij K&K, groetjes, Ingrid.

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...