mercoledì 13 giugno 2018

Copic doodle art


Vandaag laat ik een stukje "doodle kunst" zien. Gemaakt voor Copic Europa.


Ik heb een stencil gebruikt als basis, met de magneetjes op het stamptool bevestigd en heb met een Copic fineliner heb ik het stencil "gecopieerd".

Daarna het stencil weggenomen en ben ik begonnen wat kleur toe te voegen 
en de lijntjes te verdikken.




Heb deze kleurtjes gebruikt:

YR82, E97, YR18, E07, R39, R46



Zalig nu begonnen te doodlen, heb alle rechthoekjes met elkaar verbonden.
Sommige vakjes in het zwart wit gelaten.


Dit is het resultaat, ik heb ook de tekst stempel gestempeld en later de woordjes apart geknipt.

Het kunstwerkje als achtergrond te gebruiken leek me zonde dus heb ik besloten het in te "framen",
hiervoor heb ik een stans gebruikt van Modascrap.



Ik heb twee kleurtjes karton gebruikt, de woordjes op het frame geplakt en
ook nog wat gedoodled op het lijstje.


sometimes on the way to our dreams
soms op de weg naar ons dromen



we get lost and find a better one!
raken we verloren en vinden een nog betere



liefs Blankina


Nessun commento:

Posta un commento

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...