sabato 25 marzo 2017

Tutorial masking 4 stamps Waterlily Copic Italia DT post


Buongiorno, goodmorning, goedenmorgen,

Oggi vi faccio vedere il mio biglietto con la ninfea di Marianne Design.
E' fatto con un set di 4 timbri, se volete vedere come si fa a metterli insieme
andate a vedere il mio foto tutorial su Copic Italia
L'elenco di colori Copic che ho usato
si trova alla fine di questo post.


Today I am showing you my card with the pretty cleartstamp set of the waterlily by Marianne Design.
If you are interested to see how you can make this scene with the 4 stamps please visit the Copic Italia blog for the photo tutorial  with english text too here. 
All Copic colours used are listed below.

Vandaag laat ik mijn kaart zien met de waterlelie stempel set van Marianne Design.
Willen jullie weten hoe je zo'n tafereel kunt creeren met de 4 stempels kijk dan even op het Copic Italie blogvoor de foto tutorial . 
De lijst van de Copic kleuren kan je hieronder vinden.


Copic :

ninfea / waterlily : V 0000, V 01, V 04, V 06, V 09
foglie / leaves : YG 61, YG 63, YG 67, G 29
acqua / water : B 00, B 02, BG 05, BG  07

Marianne Design : 

stitched rounded rectangle die CR 1359
waterlily clearstamp set TC 0850
anja's circle die LR 0454
diamond gems blues JU 0938




6 commenti:

  1. Hij is prachtig zo in het paars!!
    Een zonnig weekend,
    Colinda

    RispondiElimina
  2. Een juweeltje is het, wat prachtig ingekleurd!!!
    Er zijn ook zoveel mooie MD spulletjes uit!!!
    ik wordt er hebberig van! hihi
    Fijne zondag Anna en liefs van mij

    RispondiElimina
  3. Guten Morgen liebe Blankina,
    ich finde die Karte ist wunderschön geworden.
    Auch die vielen anderen Werke von dir, die ich in der letzten Zeit verpasst habe, sind wunderschön und Inspiration pur für mich.
    Ich danke dir herzlich für die Treue zu meinem Blog und deinen lieben Kommentar zu den Zwillingen. Wir sind froh, dass es den Mäusen inzwischen so gut geht und auch zu Hause alles gut klappt. Langsam kann ich wieder beginnen zu bloggen da auch meine Gesundheit sich immer mehr stabilisiert. Ich wünsche dir ein wunderschönes Wochenende.
    Ganz liebe Knuddelgrüße herzlichst Silvi

    RispondiElimina
  4. Bellissimo Anna, mi piace molto...Brava!!!
    Laura

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...