venerdì 24 febbraio 2017

My Memento Ink colour sheet


Buongiorno, goodmorning, goedenmorgen,

Chi mi conosce in persona avrà visto  i miei colori di Copic nel mio libretto Copic,
ma come la mia collezione di inchiostri di Memento cresce 
ho fatto anche una paginetta con i Colori dei inchiostri.
Forse puo' essere utile anche a voi?
Ho usato un timbro con cuore di The Greeting Farm.

The people who know me in person have seen my little Copic colour book,
but as my Memento Ink collection is growing I have decided to make a page with my 
Memento Ink colours too. It might be useful for you too.
The heart stamp is from the Greeting Farm.

Wie mij kent in persoon heeft mijn Copic kleuren boekje wel gezien,
maar aangezien mijn Memento inkt kleurtjes ook al een aardige collectie aan het worden is 
heb ik nu ook een pagina met mijn Memento inkt kleurtjes gemaakt.
Wie weet ook handig voor jullie?
Het hart stempeltje is van The Greeting Farm.





2 commenti:

  1. Leuk zoiets! Volgens mij heb ik zoiets ook al eens gevonden op het net. Zoek maar eens naar kleurenkaart memento inkt.

    Lieve groet, Petra

    RispondiElimina
  2. Hallo Blankina,
    Goed idee.
    De collectie bij mij groeit ook, en dan is zo'n lijst super handig.
    Ik maak er ook meteen één.
    Dank je wel!
    Goed weekend en groetjes, Crealientje.

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...