mercoledì 22 novembre 2017

Marianne Design reminder snowflakes challenge MDKD


Buongiorno, goedenmorgen, goodmorning,

Sto facendo tanti biglietti di Natale ma non ho tempo di scrivere i post sul blog,
ma questo volevo condividere..e per riccordarvi della sfida fiocchi di neve sul challengeblog
di Marianne Design Kreadivas. Vedi il link a sinistra del blog. 
Un biglietto delicata , con questo paesaggio innevata..Buona giornata!
E ovviamente partecipate.

I am making lot's of Christmas cards, but I cannot find time to make blogposts,
anyway I wanted to share this card to remind you about the snowflakes challenge
at Marianne Design Kreadivas, link in left sidebar.  A delicate card..with this image in the snow.
Have a nice day!
Hope you will join the challenge.

Ik ben heel wat kerstkaartjes aan het maken maar ik kan geen tijd vinden blogposten te maken,
dit kaartje is een herrinnering aan de lopende challenge sneeuwvlokken bij Marianne Design Kreadivas, de link is te vinden aan de linkerkant. 
Een fijn kaartje, dit plaatje van dit ingesneeuwde huisje..lekker knus toch? 
Wens jullie een leuke dag, zonder sneeuw ha ha !
Doen jullie ook mee met de challenge ?


Marianne Design :

ribbon EL 8531 , JU 0936
background stamp snowflakes background-ice-cyrstals
giftwrapping Karin Joan COL 1441
knipvel forest animals VK 9563
frame LR 0485



3 commenti:

  1. Dat ziet er daar gezellig uit, mooie kaart!
    Ik hoop toch op een beetje zon vandaag :)
    Fijne dag,
    Colinda

    RispondiElimina
  2. Hij is prachtig!! Ik hoop dat we een winter krijgen net zoals op jouw kaart.
    Lieve groetjes, Monique

    RispondiElimina
  3. Met mij net zo Anna, ik ben ook aan de kerstkaartjes, maar gun me ook even geen tijd om te plaatsen! Ik hou van sneeuw, dus vind je kaartje super knus!!!!
    Liefs Gerie

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...