sabato 23 settembre 2017

GDT My Besties Dutch Girls & Copic Italia


Ciao, hello, hallo,

Oggi vi faccio vedere un altro progetto autunale,
creato per il Copic blog Italia e anche come GDT ( ospite ) 
al challengeblog MY BESTIES DUTCH GIRLS
dov'è avevo vinto una sfida. Se avete un digi o timbro di My Besties
potete partecipare anche voi. 
Il tema è tutto va bene con My Besties e l'opzione di fare un tag.
E sono anche GDT ( ospite ) da ADDICTED TO STAMPS
perchè avevo vinto anche una sfida al challengeblog SCRAPBOOK STAMP SOCIETY.



digi My Besties img 131


theme:
Alles mag met My Besties optie LABEL
Everything goes with My Besties option TAG
Tutto va bene con My Besties opzione TAG / TARGHETTA 


This cool steampnk tag with the digi of My Besties 
was made for the Italian Copic blog, as GDT My Besties dutch girls challenge. 
Will you join too? You can win some digi's of My Besties.
And it will also been shown on the addicted to stamps blog 
( please see links in the italian text above )


Deze stoere tag in de steampunk stijl met een digi van My Besties
heb ik gemaakt voor het italiaans Copic blog, als GDT bij My Besties dutch girls challenge.
Doen jullie ook gezellig mee? Je kunt digi's van My Besties winnen.
Deze tag word ook nog laten zien op het addicted to stamps blog.
Alle links kun je in de bovenste Italiaanse tekst vinden.


Copic:

pelle / skin : E 40, E 41, E 11, R 02
cappello / hat : Y 23, Y 26, Y 28, E 84, Y 17
vestiti / clothes : YR 21, YR 23, YR 24, YR 27
terra / floor : W 7, W 9
sfondo / background : E 89, E 87, E 84, blender "0"

molotow pen gold, white 



4 commenti:

  1. Hihi Steampunk stijl! Wat een gave digi voor je want jij houd hiervan hè! Heb het uitvergroot bekeken en ook de achtergrond is prachtig An. Stoer hoor en gaaf om te zien!!!
    xx Gerie

    RispondiElimina
  2. Wat een gaaf stempeltje, erg cool dat steampunk!
    grtz.Colien

    RispondiElimina
  3. fantastische en schitterende tag Anna dank je wel.
    Gr Karin

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...